Kamala Kamala juhannus. Oisi saanut olla olematta. Oltiin yksil sukulaisil ja siel oli tarjolla kaikenmaailman herkkuja ja tyhmänä sitten meninkin syömään suurinpiirtein kaikkea mahdollista. Mun suunnitelmat pienistä kalorimääristä kusi heti alkuunsa. Ja tänään kun tultiin sukulaisilta pydähdyttiin ties missä grilleillä ja olenkin syönyt tänään vaikka mitä paskaa kuten jäätelöä , jotain ihme lihapiirakkaa ja sitten nyt myöhemmin jotain ihme ranskalais makkara paskaa. Ihan naurettavaa että miten kontrolli petti. Nyt yritän parhaani mukaan laihduttaa koko ensi viikon ja juoda mahd paljon vettä ettei tule nälkä koko ajan. Muutenkin koitan kuntoilla huomenna. Mulla on vielä yksi leiri tänä kesänä mille menen isoseksi ja hävettää mennä sinne kun en tunne ketään ja kaikki varmana ajattelee että hyi kukahan toikin läski oikein on. On muuten ihanaa olla kotona kun ei ole kokoajan naaman edessä  munkkia ja pullaa ja limsaa. Eikä tarvitse edes kohteliaisuudesta syödä perunoita voi kasteessa. Voin paljon paremmin kontrolloida syömistä ja se tuntuu äärettömän hyvältä.  Mulle kävi muuten tänään ihan hirveen ärsyttävä juttu kun hukkasin mun helmistä tekemän pro ana rannekorun. Nyt mun täytyy tehdä uus . Jos vaikka huomenna kerkiäis ostaa helmii. Mut pysykää vahvoina

1245609931_img-d41d8cd98f00b204e9800998e Kunpa voisin joskus näyttää tuollaiselta.

1245610027_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Stay strong cause hunger hurts but starving works ;)

<3<3<3