Mä täs luen yhtä blogia ja oon saanu sieltä hirmusti ajattelemisen aiheita joista tahtoisin kirjoittaa. Sen blogin kirjoittaja kysyy miksi kukaan halua olla läski? Niinpä miksi kukaan haluaa olla. En mäkään halua mutta olen koska mun itsehillintä on todella surkea eikä motivaatiotakaan ole koskaan mistään tullut. Silti olen aina kadehtinut ihmsiä jotka ovat kauniita ja luonnostaan niin laihoja. Mä oon tuntenu itteni tosi erillaiseksi ja väärässä seurassa olevaksi kun muut on laihoja ja nättejä. Mä en oo koskaan saanut minkäänlaisia kohteliaisuuksia jätkiltä, mä en ole koskaan seurustellut yhdenkään pojan kanssa enkä ole saanut ensisuudelmaa. Kavereilla on menossa tyyliin sadas poika ja mulla ei ole ollut yhtään. Mä oon säälittävä. Mä oon tienny jo vaikka kuinka kauan että mun pitäs laihduttaa. Mä oon tienny sen ala-asteelta asti. Mä oon kuullu törkeitä kommentteja luokkakavereilta, opettajilta ja jopa terkka on haukkunut mua läskiksi käyttäen nimen omaan sanaa läski vaikka olin tuolloin normaalipainoinen. Mulla on aina ollut todella huono itsetunto ja mua on aina katsottu halveksivasti, mua on haukuttu seläntakana jne jne. Mä haluan näyttää kaikille että mäkin voin olla niinkuin muut. Laihtua, olla kaunis ja suosittu. Sellainen jota kaikki kadehtii. Sellainen jolla on poikaystävä. Sellainen jota ei enää haukuta. Mä näytän niille sen mä oon päättänyt ja tällä kertaa mä aijon onnistua. Musta tulee laiha ja kaunis.