Oon nyt kyl niin pettynyt itseeni ettei mitään rajaa. Mä ajattelin eka et ku mua jotain puoltoistuntii sitten rupes nälättään ni ajattelin et pidän homman terveellä pohjalla ja otan vaan kiisseliä ja siihen päälle ihan vaan ruokalusikallisen mansikka jäätelöä. No mä eka otinkin mutta sitten otin toisen puol kulhollista kiisseliä ja siihen jotain 2 rkl mansikkajäätelöö. No ei sekään vielä musta ollu ihan niin kamalan paha kun mun mummolla on täällä sentään munkkeja ja vaikka mitä herkkuja. Sit mä sorruin ottaan jotain 3 kourallista niitä sipsejä joita eilen ostin kun se pusssi oli siinä kulhon vieressä... En oo viel laskenu kalorimäärä. En tiedä uskallanko... ja nyt mun on taas nälkä. Mutta mä päätin että joko a) heitän sen sipsipussin roskiin b)syötän sen muille tai c) jemmaan sen mutta jemmaamisessa on se vaara että etsin sen ja syön. Nyt koitan saada ruuan himon kuriin selailemalla erillaisia ana blogeja.

1245325265_img-d41d8cd98f00b204e9800998e Gemma Ward <3

1245325736_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

stay stronger <3