Taas on maanantai aamu. Ja mä olen ihan äärettömän väsynyt .Heräsin joskus seittemältä että varmasti pääsen koneelle ekana. Aika säälittävää :D Nyt oon omas huonees koneella , sisko nukkuu ja äippä lähti ulkoiluttaan koiraa joten saan olla ika rauhassa. Viime yönä datasin johonki puol yhteentoista ja sitte ku lopetin ni askartelin ittelleni uuden korun mikä on tehty rautalankaan ja mis on pienii punasii helmii ja sit sellatteet pastellin väriset helmet mis on a,a ja n eli ana . Musta siitä tuli aika söpö ja ajattelin laittaa siitä kuvan tänne jahka kerkiän / jaksan nousta ja hakea kameran ja piuhan että saan kuvat koneelle. Mutta juu toistaiseksi aamulla en ole syönyt mitään olen vain juonut kupin lämmintä kaakaota koska kurkku on hirmu kipeä mutta vaikka en ole syönyt mitään niin ei ole kyllä yhtään nälkäkään ja se on hyvä. Kohta voisin mennä ajamaan kuntopyörällä ja katselemaan telkkaria (meillä on kuntopyörä keskellä olkkaria koska iskä tahtoo katsoa telkkaa samalla kun kuluttaa kaloreita :D ) Oon täs koko aamun lukenu ihmisten kuvii ja pyöriny erilaisilla enkun kielisillä pro ana saiteilla etsien uusia ihania thinspokuvia tänne teidän kaikkien katseltavaksi. Yks ihanista on esimerkiksi Amerikan Huippiksesta  Melrose .1245652766_img-d41d8cd98f00b204e9800998e ihanan laiha <3<3<3

Tai sitten ihanan laiha Paris  Hilton

1245652919_img-d41d8cd98f00b204e9800998e <3<3<3

Oon ajatellu tehä ittelleni sellattee thinspo vihon jota vois sit selailla ku ei pääse nettiin ja sinne voisin kirjotella kalorimääriä jne ni ois helpompi laittaa niitä tänne. Mul on nyt jotenkin turta olo. En yhtään keksi mitä tehdä pyörin vaan randomisti kaikilla sivuilla. Mut juu täytys mennä siivoileen ni ehkä sitten illemalla kirjoittelen että miten on mennyt mitä oon syöny jne jne. Sisko alko käymään tos vinkumassa että päästä koneelle ni parempi alkaa lopetteleen. Tähän loppuun laitan viä kuvan ja vähän pätkää yhtä ihunaa laulua.

1245654085_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Sophie cannot finish her dinner
She says she's eaten enough
Sophie's trying to make herself thinner
Says she's eating too much
And her brother says, "You're joking,"
And her mother's heart is broken
Sophie has a hard time coping
And, besides, Sophie's hoping

Stay strong <3