Huomenta. Suunnitelma ois pitää vähäkalorinen päivä. Mä ajattelin syödä ainoastaan kunnon aamiaisen niin että saan aineenvaihdunnan käyntiin ja juon sitten paljon vettä ja meen varmaan hakeen mehua tosta lähikaupasta tai ehkä jääteetä :) nams. Lähetin tos äsken meiliä yhelle jätkälle ja toivon että se vastaa mulle. Se etsii kuulemma kunnollista tyttöystävää ja mä toivon että mä oisin se kunnollinen tyttöystävä. Vähän muuten kamalaa että Michael Jackson kuoli ! Meniin netistä tarkistaan mesee ni siinähän on helsingin sanomien nettisivu siinä ni luki et Michael Jackson on kuollu ja olin ihan et mitä hittoo et onks tää joku aprilli pila mutta totta se oli. Mut juu eksyinpähän taas aiheesta.  Mutta näin. Mua motivoi se meili sille pojalle. Haluan laihtua ennenku tavataan ettei se pidä mua hirveenä rumana läskinä ku se itte kuvaili olevansa komeaksikin sanottu poika että näin. Joo mutta näin. Aamupalaksi söin 1 ½ kulhollista muroja  ja leivän. Nyt sitten juon vettä ja koitan muutenkin syödä vaan aika kohtuullisen vähän. Pitäkää peukkuja sen pojan suhteen :) mä kerron sitten miten kävi

Stay strong <3 ;)

emo_love_by_animeprinces12.jpg