Täällä sitä ollaan taas. Ajattelin tässä ehkä vähän jaaritella jostain ja sitten hakea alakertaan unohtuneen muistilapun johon merkkasin aamupalani kalorimäärän. Eilinen oli aika huono päivä. Minä meinaan vajosin niin alas että ostin pussin sipsejä :( olen aika pettynyt itseeni koska kanttini olisi kyllä kestänyt olla ostamatta sipsejä. Onneksi tarjosin siitä pussista muillekin joten en totaalina syönyt kuin ehkä 4-5 kourallista. Tosin siinä 4-5 kourallisessakin on jo ihan tarpeeksi kaloreita joita en olisi tarvinnut. Mutta sille ei enää kyllä voi mitään. Tosin mä touhusin serkkujeni kanssa pihalla jotain puoltoista tuntii , juostiin aika paljon joten se vähän lohdutti. Nyt tuolla alakerrassa oleva sipsi pussi kiehtoo mua kovasti mutta mä koitan vastustaa kiusausta ja olla ottamatta sieltä mitään. Saatan ehkä pyöräillä tänään saa nähdä tai kävelllä tai jotain.  Selailin tossa ulkomaisia ana sivustoja ja löysin muutaman ihan sika ihanan kuvan

1245309779_img-d41d8cd98f00b204e9800998e 

1245309864_img-d41d8cd98f00b204e9800998e 

ja mun henkilökohtainen suosikki Nicole Richie

1245309921_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 

Niin tosiaan ja  askartelinhan mä eilen itselleni toisen rannekkeen. Se on tehty erillaisista punaisista helmistä. Laitan siitä ja siitä vähemmän hienosta,siitä vanhemmasta kuvan tänne kun pääsen kotiin. Oon tässä aamun surffaillu täs koneella erillaisilla amerikkalaisilla pro ana saiteilla koska mun henkkoht suosikki lasiluuranko on suljettu :( nyyh. Vähänkö mua häiritsee  kun en ole kotona vaan oon mummulas ja täs koneen lähel on peili mistä näen koko ajan mun hirveen kaksoisleuan. Sitä ei välillä edes huomaa mutta välillä se on niin hirveä että oksettaa. Söin aamupalani suurinpiirtein tunti sitten ja jo nyt on alkanut tulla nälkä. Koitan tosin vain olla huomioimatta näläntunnetta ja odottaa ruoka-aikaan asti. Muutta nyt saatte nähdä mitä söin aamiaiseksi

Aamupala

kulhollinen muroja noi 133 kcal

1 ½ dl rasvatonta maitoa 49,5

Yksi viipale paahtoileipää 65 kcal jonka päällä ;

1 tl flora normaalisuolaista 27 kcal

1 savu kinkun siivu 13 kcal

2 kurkun palaa 0 kcal

Total: 287,5 kcal

Yllätyin aikapositiivisesti että  kalorimäärä jäi noinkin pieneksi. Koitan katsoa tänään mahd tarkkaan mitä syön ja olla ylittämättä 1000 kcal. Kyllähän se monen korviin kuulostaa aika isolta mutta en mä heti kättelyssä osaa olla 200 kcal päivässä vaan tarkoituksena on pudottaa määrää vähitellen.

Ai niin mä luin muuten eilen kun olin seppälässä ostoksilla ja sieltä sai kaupan päälle uusimman cosmopolitanin niin luin siitä ihan hyviä aineenvaihdunnan kiihdyttämisvinkkejä ja ajattelin laittaa pari tännekkin.

Jutussa sanottiin että aineenvaihdunta hidastuu yön kahdeksan tunnin syömättömyyden aikana ja aamiainen käynnistää sen hyvin joten kannattaa syödä hyvä aamiainen. Sitten kerrottiin se minkä minäkin olen tiennyt jo aika kauan että kannattaa syöda usein mutta vähän. Sitten luki että kannattaa juoda noi kahdeksan lasia vettä per päivä mielellään jääpalojen kanssa koska silloin keho joutuu lämmittämään nesteen ja tämä kuluttaa hieman kaloreita. Myös kylmät/ viileät suihkut piristävät aineenvaihduntaa ,samoin alhainen huonelämpötila. Myös erillaiset intervalli harjoituksen parantavat aineenvaihduntaa. Sekä kahvi tee ja erillaiset energiajuomat jne jne mitkä sisältää kofeiinia.

Mutta juu postaan varmaan iltapäivällä

Stay strong