Takas. Oli kyl ihan hirveen kiire päivä. Vähän harmittaa kun mun tädin piti tuoda mulle mun serkun vanhoja vaatteita mutta unohtikin ne vahingossa kotiinsa. No ei voi mitään. Mä oon kuiteski menos sinne ens viikoks ehkä ni  Ei siin sillee mitään. Tänään oon syöny tosi huonosti. Tosi isoja määriä ja huonosti. En edes halua kertoa mitä kaikkea paskaa on kurkusta mennyt alas. Sen verran alkaisi hävettää etten viitsi. Mua kiinnostaa miten te muut saatte kontrollin pysyyn? Mulla on ihan tajuttoman huono itsehillintä ja tiedän että just tää laihdutus vaatis itsehillintää. Millä siis rankaisette jos itseänne silloin kun olette syöneet herkkuja ? Jos siis ylipäätään rankaisette. Niin ja tapahtu tänään yks muukin asia mistä olen vähän huolissani. Mun pikkusisko huomas mun ana rannekkeen ja se kattosen saman tosipaikka dokumentin jonka mäki mikä kerto pro anoista ja siinä puhuttiin kans näistä rannekoruista. Mä kuolen jos se kertoo äidille koska mä haluan laihtua ja just tällä tavalla. Mä voisin palata siihen punaseen helmikoruun ja vaihtaa sen eri ranteeseen mutta kun mä oon hirveen kiintyny tähän missä lukee ana. Joten vinkkejä ? Mutta näin tänään. Saa nähdä onnistunko pöllimään kannettavan omaan huoneeseeni, jos saan niin te saatte aamupostauksen jos en niin sitten saatte varmaan iltapostauksen

Laav juu and stay strong cause nothing tastes as good as thin feels

1245325736_img-d41d8cd98f00b204e9800998e