Joo eli olen 16-vuotias tyttö joka on todella laihtumisen tarpeessa. Haluaisin laihtua noin 32 kiloiseksi mutta en ole vielä päättänyt millä tahdilla. Mulla on ollut tälläinen blogi aiemminkin mutta silloin siitä ei juuri ole ollut apua. Nyt haluaisin tulla kauniiksi ja rakastetuksi ja mielestäni laiha ihminen on näitä molempia. Mulla ei oo koskaan  ollut poikaystävää ja se harmittaa mua ihan sikana. Toivon että tämä auttaisi. Haluaisin tukijoita joten kaikki samalla asialla olevat ovat tervetulleita mutta haukkujat voi painuu hevonkuuseen.  Katselin eilen subilta jonku dokumentin minkä nimi tais olla superlaihat . Se kerto pro anoísta .Tää mun juttu on vähän samanlainen koska haluan että laihtumisesta tulee mulle vähän niinku elämäntapa. mä tein tänään itteleni sen pro ana rannekkeen mikä kuvaa anoreksiaa siis sen punasen. mutta huomenna alotan postauksen joten huomenna jatketaan.