Olen taas aikaisin hereillä :) ja ihan tarkoituksella että saan olla koneella. Eilen oli ihan oko päivä mutta oisin kyllä voinu jättää sen piirakan ja jäätelön vähemmälle mutta ei voi mitään. Tänään jos iskee herkkujen himo niin aijoin kokeilla sitä pureskele ja sylje hommaa jos vaikka toimis ettei tulis taas turhia kaloreita jostain mokkapaloista jne jne.  Nii ja pyörin mä eilen melke koko illan footstepsissä, oon muuten ihana sivusto ja kun lasiluurankokin on suljettu ni se on ihan hyvä. Mä teen nyt tässä samalla ittelleni sellasta kokeilua että voiko pelkistä kasvis/lihaliemi kuutioista tehä sellasta "keittoo" mitä voi syyä. Mut niist ei kyl löytyny kalorimääriä että se vähän haittaa harrastustoimintaa mutta saa nyt nähä että onnistuuko se ylipäätään. Niin ja tein mä eilen yhteentoista asti illalla ittellleni thinspo leikekirjan mis on laihoijen mallien ja julkkisten kuvia , erillaisten dieettien ohjeita ,sit thinspaavia sanoja ja lauseita ja sit sekaan kirjottelen ruokapäiväkirjaa. Nyt en oo täs syöny muutaku yhen banaanin ja jos se onnistuu se mun keitto ni sitte syön sitä mutta saa ny nähä.

Kävin äsken testaamasssa sen keitto homman ja se toimi !:) Yhteen kulholliseen riitti yksi kasvisliemi kuutio ja keitosta tuli  hyvää kun siihen laittoi kuivattua ruisleipää pehmenemään en edes syönyt koko kulhollista ja vain rinkulan verran leipää joten tuskin mitään isoja kalorimääriä tulee ja kun on muutaman tunnin tässä taas syömättä niin ei tuskin edes nälkä vaivaa. Tänään pitäisi harrastaa jotain liikuntaa mutten tiedä jaksanko kun on aika flunssainen olo ja nenä tukossa että saanut nähdä että jääkö se liikunta jollekkin toiselle pvälle. Tänään olen myös ehkä menossa perheen kanssa yhden tutun mökille en tiedä yhtään mitä siellä syödään niin että jännittää vähän. Saa  nähdä jäänkö tänään alle 1000 kcalorin.

Stay strong <3